mandag 15. mars 2010

Mi løysing på arbeidskravet

Som ein del av IKT-studiet for lærarar er bloggverktøyet eit arbeidskrav. Tidlegare har eg ingen erfaring med å skrive blogg, men eg har lest og følgt nokre bloggar. Når eg tenkjer på dei som skriv blogg, er det nokon som har ei genuin interesse for noko som dei vil dele med andre. Det kan vere både jobb og fritidsintesesser.

Eg likte dette arbeidskravet godt, eg tykkjer det er kjekt å bli betre kjent med bloggverktøyet. Bloggskrivinga gjekk stort sett greit, følte eg meistra det nokelunde greit etter litt prøving og feiling. Å legge inn tekst, kommentarar, bilete og nettadresser gjekk fint. Sjølv om eg mista nokre av kommentarane eg hadde skrive til andre nokre gongar (viktig å ta kopi og backup). Så irriterte det meg at filmane eg la til bloggen min var for breie, før eg fann ut eg kunne tilpasse det med å gå inn i HTML-koden og sette width="100%".

Eg har lyst å ta i bruk blogging som loggskriving etter praksisøktene på restaurant og matfag. Loggskriving er ein viktig dokumentasjon på kva elevane har gjort på skulen og er eit viktig vurderingskriterium. Eg tenkjer at blogging kan vere ein ny og spennande måte å jobbe på og litt ”inn i tida”. Her kan elevane bestemme utforming og design sjølve, og dokumentasjonen kan like gjerne bestå av bilete og film som av tekst. Men eg ser også dei negative sidene med blogging i undervisninga, og trur eg vil lage eit lukka system i starten. Slik elevane og eg som lærar blir trygg på bloggverktøyet i undervisninga, og elevane ikkje skal kvi seg for å legge ut dokumentasjon av kva dei har gjort i undervisninga. Gledar meg til å sette i gong.

Her kjem lenkjer på andre sine bloggar som eg har fulgt, lest og kommentert:

Kommentar på nydallaila.blogspot.com

Kommentar på bodilslogg.blogspot.com

Kommentar på jillsinblogg.blogspot.com

Kommentar på wenchesinblogg.blogspot.com

Kommentar på hegeskarvoy.blogspot.com

Kommentar på nydallaila.blogspot.com


Netvibes kjente eg litt til frå før, sidan eg har brukt det privat i nokre år og har hatt det som startside på min heime-PC. Her har eg lagt litt dei nettsidene eg er oftast inn på og det er kjet med alle oppdateringane. Vel og merke for alle nettsider som har støtte for RSS (Real Simple Syndication). Eg føler det er ein lett måte å halde seg oppdatert på, og ein blir varsla om nyhende.

Når eg skulle legge til den offentlege netvibesen og 20 bokmerke for tema, delte eg det inn i ulike kategoriar. Slik følte eg det blei meir oversitleg og lettare å følge med på. Spesielt når eg skulle legge til dei levande bokmerka for nettadresser som eg meiner er relevante for retataurant og matfag, var det veldig mange som ikkje hadde støtte for RSS. Dette tykkjer eg er litt kjedeleg og kanskje avleggs i 2010, det er mange besrifter som treng nye nettsider. Eg likar netvibes godt, både privat og på jobb, og det er ein god måte å halde seg oppdatert på. Eg likar at nyhende kjem opp som uleste meldingar og kan gå rett inn i dei som eg har lyst å lese.

Her kjem lenkja til min offentlege netvibes:
http://www.netvibes.com/kabruland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar